wtorek, 15 stycznia 2013

Dzień 8 - Chest and Back, Ab Ripper X + Dieta

Drugi tydzień rozpoczęty dość solidnie, odpowiednia dieta oraz ćwiczenia.

Dieta:

Śniadanie zgodnie z planem. Omlet z 5ciu jajek (same białka), serek wiejski i szklanka mleka. Dość solidna dawka protein


Przekąska przed obiadem
Baton proteinowy + napój izotoniczny.

Obiad Schab z boczkiem, kasza i buraczki.

Przekąska przed kolacją
Nie było czego zjeść, odnalazłem resztkę surówki z wczoraj.

Kolacja
Ogólnie ryż i ryba. Jednak nie chciałem zjeść kolejnego medalionu z łosia (podrożał do 2,92). Tym razem zrobiłem sobie kolację na bogato, tuńczyk (który miał być na piątek) + ryż z sosem sojowym.


Ćwiczenia zaliczone w pełni, chodź pod koniec nie miałem już siły (o mało co nie przerwałem). Bardziej chodziło o siłę psychiczną, nieustająca walka. Powtarzałem sobie, to tylko jeszcze 15 minut.
Chest and Back - 95%
AB Ripper - 85%

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz